Direktlänk till inlägg 2 oktober 2015

2 oktober

Av Britt-Mari Nordfjäll - 2 oktober 2015 16:27

 


Nu är det verkligen höst, nästan alla löv är gula och röda.

Men tycker att hösten är vacker med alla dess färger.


Var uppe förra veckan och fotade den fina månen och månförmörkelsen.

Naturligtvis så strejkade kameran när jag skulle ta på den röda månen.

Men var många som lyckats fota den

Endel av fotona vart riktigt bra.


     

Är ju ingen mästerfotograf och kan inte kameran ordentligt heller.


Har varit hemma 1 vecka nu på grund av ryggont, så kan det gå när man lyfter fel på jobbet.

Men har roat mej med att virka Babblarna, gjort dessa 2

    & håller på med denna  

Väldigt roliga att virka och går ganska fort med.


Har levererat 2 st till Salomon som fyllde 3 år i veckan.

Annars har man bara tagit det lugnt.

Var och åt lunch med en del av mina vänner igår.

I helgen blir det inget speciellt, men nästa helg ut  med dom bästa jobbarkompisarna & helgen därpå ner till Stockholm  med ett annat glatt gäng för att se Kristina från Duvemåla & gå på Abba museet.

Även hinna med att träffa bästa vännen Carina & hennes man Gurra.


Önskar er Alla en

 

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Mari Nordfjäll - 24 januari 2017 16:39


"Kod för att importera min blogg till Nouw:3249115173"       Då är det dags för lite blogg igen  Har väl inte hänt något speciellt, mer än att jag jobbar och jobbar. Intresseklubben antecknar =)  Fått ett Nytt kort på mitt barnbarn Linn...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 januari 2017 11:08


   Dags för lite blogg igen Vart ju resa till Östersud trots att jag inte trodde det, vart ju sjuk igen med hög feber. Men en massa vila & Ipren + cocilana så kom jag iväg. Landade i Östersund kl 13,00 på lördagen den 10/12 min bror Svenna & ...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 2 december 2016 13:09

Hej och hå dags att blogga lite igen. Hemma och är sjukskriven, varit förkyld sen den 11 november, men jobbat lite i mellan. Dum som man är, är huvudet dumt får kroppen lida sägs det. Men vi blev bjudna på personalfest av Vännäs kommun, och jag...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 14 juni 2016 21:46

Halloj  Nu var det nästan ett halvår sen jag bloggade och har väl inte hänt så himla mycket. Jobb som vanligt,  och annars den gamla vanliga lunken 80-tals fest med brudarna som var hur kul som helst. Alla var klädda i 80-talsanda    Sen ha...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 10 december 2015 14:45

  Dags för lite uppdatering, är dålig på detta, kanske borde lägga ner men tycker samtidigt att det är roligt att skriva av sig lite i mellanåt. Varit dyngförkyld med ont i kroppen, feber & snuva + hosta. Den vill inte ge med sig,segt elände d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards