Direktlänk till inlägg 10 december 2015

10 december

Av Britt-Mari Nordfjäll - 10 december 2015 14:45

 

Dags för lite uppdatering, är dålig på detta, kanske borde lägga ner men tycker samtidigt att det är roligt att skriva av sig lite i mellanåt.

Varit dyngförkyld med ont i kroppen, feber & snuva + hosta.

Den vill inte ge med sig,segt elände detta, har gått upp i bihålorna så man snyter och tar näsdroppar för att det ska bli bra, inne på 3:e veckan nu, men varit hemma i 2 veckor, så nu har jag börjat att jobba igen.

Fast visst märks det att man inte är pigg, somnar till i soffan på kvällarna.

Men skam den som ger sig, det ska väl ge med sig nån gång.

Har stickat mej en halsduk och målat en massa.

Hittat fina bilder på nätet som är för måla för äldre, så otroligt roligt.

Min dotter som lurat in mej på detta och det ångrar jag inte.

Litet axplock vad jag gjort hitils 

         


       


Har även gått med i en grupp på Facebook där man får utmaningar på olika saker man ska måla.

Handen , trädgården  med blommor är såna utmaningar & husen och fåglarna är såna.


Nu så är resan till Stockholm över jul beställd, ska på kryssning till Åland med min son, dotter, sambo, bästa väninnan Cina & hennes man Gurra.

Ska bli så skönt att bara koppla av och göra ingenting. äta & dricka gott och bara umgås.

Båten går 13 från Stockholm och sen kommer vi tillbaka juldagen vid 16 tiden.

Men tyvärr så jobbar sambon, men inte mycket att göra åt, kommer iaf kännas konstigt att inte fira med han.

Får hoppas att han är ledig på nyårsdagen så vi kan fira nyårsafton tillsammans iaf.

Nu är jag ledig fredag - söndag och slutat 12,00 idag, känns lite lyxigt.

I morgon till Anders mor & far för att fira hans mor som fyller år och sen på söndag till Anders äldsta son som fyller på måndag, så fullspäckad helg ingen vila här inte.

Men har jobbat på som en tok idag känns det som, så man gör inte så många knop.

Nu lite slapp framför datorn och kanske måla lite =) 

Ikväll hockey på Tv mitt lag  spelar   

 

    


Ha en bra torsdagskväll  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Mari Nordfjäll - 24 januari 2017 16:39


"Kod för att importera min blogg till Nouw:3249115173"       Då är det dags för lite blogg igen  Har väl inte hänt något speciellt, mer än att jag jobbar och jobbar. Intresseklubben antecknar =)  Fått ett Nytt kort på mitt barnbarn Linn...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 januari 2017 11:08


   Dags för lite blogg igen Vart ju resa till Östersud trots att jag inte trodde det, vart ju sjuk igen med hög feber. Men en massa vila & Ipren + cocilana så kom jag iväg. Landade i Östersund kl 13,00 på lördagen den 10/12 min bror Svenna & ...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 2 december 2016 13:09

Hej och hå dags att blogga lite igen. Hemma och är sjukskriven, varit förkyld sen den 11 november, men jobbat lite i mellan. Dum som man är, är huvudet dumt får kroppen lida sägs det. Men vi blev bjudna på personalfest av Vännäs kommun, och jag...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 14 juni 2016 21:46

Halloj  Nu var det nästan ett halvår sen jag bloggade och har väl inte hänt så himla mycket. Jobb som vanligt,  och annars den gamla vanliga lunken 80-tals fest med brudarna som var hur kul som helst. Alla var klädda i 80-talsanda    Sen ha...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 november 2015 10:55

       Dags att blogga lite igen =) Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist. Men  måste väl försöka att uppdatera lite iaf. Jobbar på som vanligt, hunnit med endel genomförandeplaner på mina vårdtagare som jag är kontaktperson för. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards