Direktlänk till inlägg 14 juni 2016

JUNI 2016

Av Britt-Mari Nordfjäll - 14 juni 2016 21:46

Halloj 

Nu var det nästan ett halvår sen jag bloggade och har väl inte hänt så himla mycket.

Jobb som vanligt,  och annars den gamla vanliga lunken

80-tals fest med brudarna som var hur kul som helst.

Alla var klädda i 80-talsanda   

Sen har jag varit till Stockholm en vända när Anders åkte tll Norge och fiskade

Vart en resa till Eckerö över dagen på lördagen efter att jag kommit ner

   

Jg & Cina        Cina & Gurra    Hugo & Rasmus 

En trevlig resa med bra musik, god mat & trevligt sällskap 

 


Date med Anna Magnusson, ett glas bubbel på en skybar i Stockholm, sen Mariatorget och god mat och glas vin & ett glas öl En mycket trevlig em 


   

Cina & jag i Nynäshamn och shoppade, sen nere i hamnen, tog en baugett med skagenröra & ett glas vin, kanonväder 

På fredagen vart Skärholmen på dagen, shopping, träffade Ann Nilsson och Britt Eklund, sen på kvällen blev det bad i tunnan, lite vin

Lördagen Ösmo markand, hittade lite saker som strumpor, trosos, bh och en uggla med solcell och en trollslända som lyser i mörker.Handlade även på dollar men det fick jag inte med mej hem så det tar dom när dom kommer upp i juli.

På em, grillfest med vänner till dom, sen söndagen packa klart och gå en vända till på marknaden.

sen följde dom mig till centralen när jag skulle fara hem.

Hade bara bokat sittplats på nattåget så vart att sova på 2 säten, tur ag lånade en kudde, obekvämt som sjutton.

Vaccnation på måndagen när jag kom hem och sen kvällsjobb.

Varit till Ledusjö en tur  över helgen.

Sen jobb mån-tis till 13, nu ledig i 2 dagar sen helgjobb.

Nu bara 10 dagar kvar att jobba  sen SEMESTER i 2 veckor.     hoppas jag på såkart 

Längtar till i början av juli då kommer Madde & Jesper upp och även Cina, Gurra & Mattias. 


Nu dags för sängen  strax men först ska ni få höra en av mina favoritartiter 



   till nästa gång 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britt-Mari Nordfjäll - 24 januari 2017 16:39


"Kod för att importera min blogg till Nouw:3249115173"       Då är det dags för lite blogg igen  Har väl inte hänt något speciellt, mer än att jag jobbar och jobbar. Intresseklubben antecknar =)  Fått ett Nytt kort på mitt barnbarn Linn...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 januari 2017 11:08


   Dags för lite blogg igen Vart ju resa till Östersud trots att jag inte trodde det, vart ju sjuk igen med hög feber. Men en massa vila & Ipren + cocilana så kom jag iväg. Landade i Östersund kl 13,00 på lördagen den 10/12 min bror Svenna & ...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 2 december 2016 13:09

Hej och hå dags att blogga lite igen. Hemma och är sjukskriven, varit förkyld sen den 11 november, men jobbat lite i mellan. Dum som man är, är huvudet dumt får kroppen lida sägs det. Men vi blev bjudna på personalfest av Vännäs kommun, och jag...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 10 december 2015 14:45

  Dags för lite uppdatering, är dålig på detta, kanske borde lägga ner men tycker samtidigt att det är roligt att skriva av sig lite i mellanåt. Varit dyngförkyld med ont i kroppen, feber & snuva + hosta. Den vill inte ge med sig,segt elände d...

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 november 2015 10:55

       Dags att blogga lite igen =) Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist. Men  måste väl försöka att uppdatera lite iaf. Jobbar på som vanligt, hunnit med endel genomförandeplaner på mina vårdtagare som jag är kontaktperson för. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards