Alla inlägg under november 2015

Av Britt-Mari Nordfjäll - 5 november 2015 10:55

      

Dags att blogga lite igen =)

Har väl egentligen inte hänt så mycket sen sist.

Men  måste väl försöka att uppdatera lite iaf.

Jobbar på som vanligt, hunnit med endel genomförandeplaner på mina vårdtagare som jag är kontaktperson för.

Skrivit in i vårt dokumentations program Magna cura, och det är inte så enkelt.

Hunnit med att träna, men det märktes att man legat av sig en hel del.

Nu måste jag ta tag i detta på allvar och inte fuska.

Man måste ju ha bra pepp låtar när man ska träna   

Detta är en sån man får verkligen en push

Idag är jag ledig så jag ska städa lite, sen blir det nog en promenad med bra pepp musik .

Har en rutt som är ca 4 km  och den går jag i rask takt  nere vid älven här I Vännäs .

Då får man dessutom vacker natur att titta på .

 

Annars har vi inte gjort så mycket, var och kollade på Little Ingvars på Perrongen i lördags med Larsa & Marie

Little Ingvars är ett lokalt band från Vännäs som spelar rock´n roll och är kanonbra.

Sen hunnit hem till Anders föräldrar en sväng och hämtat hem granris som nu ligger på rabatterna.

Nu ska jag lyfta från soffan, hänga lite tvätt och starta en ny maskin och städa av lite.


     





    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards